nforce 2 400 vs kt600 (kt400)

Autor: CALL (gta100_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 08:11:46 MET

Słyszałem opinie że w przypadku chipsetow nforce korzystniejsza jest opcja
synchronicznej pracy pamięci natomiast w przypadku płyt z Via kt(600)(400)
asynchronicza. Sprawdziłem to w przypadku kt600+Barton2500 gdzie po
ustawieniu na asynchroniczną wydajność w 3D nieco wzrosła
(3DMark2001se-ok200 punktów) ale spadły nieco transfery pamięć-procek
mierzone w Sandrze. Po ustawieniu na synchroniczną nastąpiła sytuacja
odwrotna. Co wy otym sądzicie? Jak to jest w przypadku nforce?

Pozdro