Re: plyta czy pamiec?

Autor: lucky (placki_at_NOSPAMhotmail.com)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 08:01:09 MET

kiedys spotkalem sie z takim problemem, ze AMD zamiast na szynie 133 (zwisy
itp) chodzil w porzadku na 100.
Problem byl prozaiczny - cooler byl odwrotnie zalozony (w sensie wyciecia na
to zgrubienie na socket). wystarczylo go obrocic o 180 stopni i wszystko
smigalo na 133.

Uzytkownik "KarolGT" <KarolGT_at_interia.pl> napisal w wiadomosci