Re: Bad sectory

Autor: jul (tu_wpisz_mojego_nicka_at_poczta.fm)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 21:32:42 MET

Tue, 23 Mar 2004 19:06:21 +0100, na pl.comp.pecet, Wiktor S. napisał(a) w
wiadomości <news:c3puav$d91$1_at_flis.man.torun.pl>:

> Heh, ja mam doświadczenia trochę odwrotne - na dwóch dyskach wadliwe sektory
> były, i po jakimś czasie, po iluś formatowaniach, tworzeniach i
> przesuwaniach partycyj, sektory się "naprawiły", tj. zniknęły. Jeden dysk
> 1,6GB; drugi 40GB, na obu tak się stało ;-)

A nie zmieniałeś przy okazji że tak się wyrażę "otoczenia zewnętrznego
dysku"? Najbardziej myślę teraz o zasilaczu - wyobrażam sobie, że
bylejakie zasilanie może mieć jakiś wpływ na pracę dysku, choć żadnych
analiz w tym względzie nie znam :( A może zmiana zasilania na 230V Ci
pomogła?

--
jul
(adres email jest do poprawki)