Re: Która sieciówka: 3COM czy Intel?

Autor: żuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 21:23:51 MET

On Tue, 23 Mar 2004 16:16:53 +0100, "Berry" <jarmal_at_wp.pl.DELME>
wrote:

>A do intela mozna zainstalowac super soft Intel PROSet.
>Choc w domu to raczej sie nie przyda.

Hmm.. widać w tym temacie jestem zbytnik laikiem, bo jak oglądałem ten
soft, to nie widziałem w nim nic takiego super. Są tam po prostu te
opcje, które w ustawieniach sieci można ustawiać. No, tyle było tam
faje, że w tym sofcie te opcje były krótko opisane.

A z kolei 3Com też ma jakiś soft diagnostyczny, który pozwala testować
połączenie, kartę, wyświetla ile pakietów nadano/odebrano i ma parę
opcj, których nie ma w ustawieniach sieci.

P.S. 3Com i tak ładniejszy jest ;))

--
żuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl