Re: Czy producenci radiatorow upadli na glowe??????

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 18:43:46 MET

Użytkownik "Alti" <mial_at_racje.gdy> napisał w wiadomości

> Widze ze jestes jakims strasznym frustratem. Miales firme ale nie
> potrafilesnia pokierowac i ci padla a pozniej przyszedl komornik?

Wiesz... To czy mam firmę i czy prosperuje dobrze czy źle to moja sprawa,
choć muszę powiedzieć, że nie narzekam :)

> No na to mi wychodzi skoro popisujesz sie wiedza w ktorej porownujesz
> produkcje procesorow do radiatorow.

Dla tych co nie "skumali".... O procesorach to był żart, odnoszący
się do porównania kosztu materiału z gotowym produktem zaprezentowanym przez
Alti.....Który ma się tak jak cena kwarcowego piasku do ceny procesora....

ax