Re: Czy producenci radiatorow upadli na glowe??????

Autor: Alti (mial_at_racje.gdy)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 09:55:28 MET

Użytkownik "axial" <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl> napisał
> Kup maszyny za 5 mln euro, wybuduj fabrykę,
> zatrudnij ludzi po to by wyprodukować kilkaset tysięcy
> radiatorów :-)
>
> Mówię Ci złoty interes :-))
>
> Jak będziesz miał te super radiatory po kilkanaście złotych to na pewno
> klienci będą do ciebie "walić" drzwiami i oknami :)))) ja także o ile będą
> przyzwoite.... i o ile zdążę przed komornikiem, który zaklei Ci maszyny.

Widze ze jestes jakims strasznym frustratem. Miales firme ale nie
potrafilesnia pokierowac i ci padla a pozniej przyszedl komornik?
No na to mi wychodzi skoro popisujesz sie wiedza w ktorej porownujesz
produkcje procesorow do radiatorow.
Pozdrawiam
Wojtek