Re: Bad sectory

Autor: jul (tu_wpisz_mojego_nicka_at_poczta.fm)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 18:27:46 MET

Tue, 23 Mar 2004 12:08:19 +0100, na pl.comp.pecet, Wiktor S. napisał(a) w
wiadomości <news:c3p5r6$bee$1_at_flis.man.torun.pl>:

> Bee... ale jeżeli przejedziesz dysk np. scandiskiem, to one SĄ blokowane,
> dzięki czemu nie zostaną na nie zapisane żadne dane, w końcu są uszkodzone,
> prawda?

Jest tylko jeden problem - scandisk nie blokuje progresywnie. Innymi słowy
- nie blokuje tych sektorów, które posypią się już za chwilę :))) Może tego
doświadcza właśnie Robert?

Z moich (fakt, nie aż tak znowu bogatych) doświadczeń wynika, że jeśli
pojawiają się pierwsze bad blocki to niezbyt odległym czasie pojawiają się
kolejne (pewnie dlatego, że wewnątrz zaczyna fruwać coraz więcej śmieci).

--
jul
(adres email jest do poprawki)