Re: Kto wie - SCSI

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 09:58:26 MET

"Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> wrote in message

> Jakieś brednie piszesz.
Podalem linka. Czysta prawda,zadne brednie.

> Staram się tylko pomóc, za to Ty *NIC* nie wniosłeś do tego wątku !!!
> Nie piszę pracy magistersiej, widocznie nie miałem źródła tej
> informacji, skoro nie podałem. To chyba nie przestępstwo ?
> A za koto Ty się uważasz, ważniaka/trola/cwaniaka ... ?
> Bo tak wnioskuję z Twoich postów ...

A Ty uwazasz ze tylko kadra dydaktyczna na uczelni zwraca uwage na to co
piszesz?
A reszta ludzi to jakies Leppery? Jakbys napisal,ze masz artykul na temat,co
prawda nie wiesz skad, ale oto on i go wkleil to byloby ok. A skoro tak nie
zrobiles to pewnie uwazasz sie za wazniaka/trola/cwaniaka,ktore cudze slowa
poda jak swoje. Pewnie ze nie przestepstwo. To tylko kwestia dobrego
smaku,ktorego czasami komus brakuje.

WL