Re: Gf 5600 128mb 128-bit.

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 02:19:18 MET


Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości
news:405f0317$1_at_news.home.net.pl...
>
> Ti ma fizycznie wiekszy fillrate i bycmoze w przypadku super
> intensywnego korzystania z shaderow moze dostac od 5600, ale to tylko
> teoria - gry potwierdzaja wczesniejsze przypuszczenia.

Czy ten fillrate TI nie jest przypadkiem blokowany przez przestarzały system
optymalizacji pamięci (LMA II generacji jeśli dobrze pamiętam). Nie chce mi
się dogłębnie wkopywać w temat , ale jak patrzę np. tu:
http://www.tomshardware.com/graphic/20031229/vga-charts-13.html#unreal_tournament_2003

To widzę że przy włączonym AA i Aniso nawet FX5200 ma porównywalne wyniki.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:59:14 MET DST