Re: Gf 5600 128mb 128-bit.

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 16:24:00 MET


DeJotPe wrote:
> Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> news:405de303$1_at_news.home.net.pl...
>> DeJotPe wrote:
>>> heh, 28 fps w 1024x768 full detail NFS:U na athlonie 1,7+ to za
>>> mało?
>>
>> Tak, bo wiecej jest na tanszym gf4ti, wiesz moge wylaczyc funkcje
>> dx9 i bede mial 70fps...

nie grzebie sie po cytatach a tym bardziej w nich nie odpowiada

Co do wydajnosci:
http://twojepc.pl/artykuly.php?id=przeglad_kart_600_pln&jedna_strona=1 -
tylko w przypadku intensywnego uzywania shaderow dx8 fx5600 podchodzi pod
gf4ti - a popatrz na test TR:aod - tam Ti ma 32 klatki, fx 25,5 a po
wlaczeniu dx9 na 5600 mamy cale 9 klatek - nie wylaczysz efektow dx9 bo ich
nie wlaczysz - gra (w domysle wiekszszosc nowych gier z dx9) bedzie chodzic
z niegrywalna predkoscia przy dx9, albo jak to robi np. farcry samo wylaczy
dx9. Ti ma fizycznie wiekszy fillrate i bycmoze w przypadku super
intensywnego korzystania z shaderow moze dostac od 5600, ale to tylko
teoria - gry potwierdzaja wczesniejsze przypuszczenia. Gdyby rozmowa
dotyczyla 5700u to mozna by dyskutowac - ale ty polecasz ludziom pakowac sie
w 5600?!

-- 
 - Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:59:09 MET DST