Re: Obudowa Chieftec DX???

Autor: Radek K. (radek678_at_usun_to.wp.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 16:02:22 MET

Marcin wrote:

> Witajcie
>
> Co myslicie na temat obudowy CHIEFTEC DX-01W-D, mam mozliwosc kupienia
> za ok 200 zl ( bez zasilacza ) warto??? Nie mialem nigdy kontaktu z takimi
> obudowami, i interesuje mnie zdanie na jej temat, wiec jesli ktos posiada
> to prosze o opinie.
>
> Dzieki za info
>
> Marcin

nowa z zasilaczem wartym 199.00 zlotych kosztuje 435 zl. ( ceny z
www.angela.pl). Mam innego Chiefteca i wszystko jest super moim zdaniem.
Gruba blacha, nie pokaleczysz sobie palcow o krawedzie bo wszystkie
zaokraglone, duzo miejsca na napedy, mozliwosc montazu klku wentyli w
obudowie (nie pamietam dokladnie ale co najmniej 4) i montaz kart i urzadzen
bez srubokreta. Na www.chieftec.pl mozesz zobaczyc jak te obudowy wygladaja w
srodku.

Pozdrawiam.