Re: Windows - długo się uruchamia ;((

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_NNOSPAAMgazeta.pl)
Data: Sat 20 Mar 2004 - 10:51:57 MET

> miałem na myśli zainstalowanie gołego windowsa
>
> wszystkie napędy mam na master, a dysk raczej
> stary model :) nie ma on dużo opcji (Master,
> Slave, Cable selectable:) ehhh beznadziejna
> sytuacja...
Hmm. Przyjrzalem sie jeszcze raz twojej
konfiguracji i widze masz dwa dyski 30 i 60 GB,
czy dodatkwo masz jeszcze jakis naped CD? Jesli
tak sproboj poeksperymentowac z roznymi
ustawieniami, wez nawet pod uwage takie najmniej
zalecane jak np CDroma Master razem z dyskiem
Slave lub podobne
Wczesniej napisales ze jeden z napedow (nie wiem
jaki !!!) jest ustawiony jako Multiword DMA. Przy
tak nowych dyskach powinienes miec UDMA conajmniej
4. Sprobuj odpiac ten dysk - experymentuj. Mialem
juz kiedys taki przypadek wypasionego kompa w
ktorym windows uruchamial sie poprawnie TYLKO w
jednej konfiguracji a mial chyba z piec roznych
napedow na roznych kontrolerach wlacznie ze SCSI
Pozdrowienia
Simon