Re: Windows - długo się uruchamia ;((

Autor: D4RK (relkom_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 12:55:27 MET

Użytkownik "Szymon Wróblewski" <simon_w_at_NNOSPAAMgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c3cuo3$ot0$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Hmm rowniez wyczerpalem pomysly :((
> ale sprawdz jeszcze dokladnie jak masz zworki
> poustawiane w napedach. Nowoczeesne dyski
> maja mnostwo opcji byc moze masz ktoras
> niestandardowa,
> potrzebny jest, szczegolnie w dysku, "czysty
> master" :)
> Moze masz np CableSelect i podczas startu dlugo
> windows
> ustala komunikcje - sprawdz to.
> Pozdrowienia
> Simon
> PS
> Tak na odchodnym piszac:
> [...]

miałem na myśli zainstalowanie gołego windowsa

wszystkie napędy mam na master, a dysk raczej stary model :) nie ma on dużo
opcji (Master, Slave, Cable selectable:)
ehhh beznadziejna sytuacja...