Re: Windows - długo się uruchamia ;((

Autor: D4RK (relkom_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 20:32:05 MET

Użytkownik "Szymon Wróblewski" <simon_w_at_NNOSPAAMgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c3h48e$964$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Hmm. Przyjrzalem sie jeszcze raz twojej
> konfiguracji i widze masz dwa dyski 30 i 60 GB,
> czy dodatkwo masz jeszcze jakis naped CD? Jesli
> tak sproboj poeksperymentowac z roznymi
> ustawieniami, wez nawet pod uwage takie najmniej
> zalecane jak np CDroma Master razem z dyskiem
> Slave lub podobne
> Wczesniej napisales ze jeden z napedow (nie wiem
> jaki !!!) jest ustawiony jako Multiword DMA. Przy
> tak nowych dyskach powinienes miec UDMA conajmniej

chodziło mi o kontrolery, podstawowy (DMA 5) i pomocniczy (Multi-Word DMA)
przy włączeniu tylko jednego dysku (30gb)

> 4. Sprobuj odpiac ten dysk - experymentuj.
>Mialem juz kiedys taki przypadek wypasionego kompa w
> ktorym windows uruchamial sie poprawnie TYLKO w
> jednej konfiguracji a mial chyba z piec roznych
> napedow na roznych kontrolerach wlacznie ze SCSI

tak, jak pisałem mam dwa dyski na początku miałem dysk 30GB
ale puźniej do kupiłem większy (40 gb) bo myślałem że to wina dysku
zainstalowałem windowsa ale nic to nie zmieniło....
próbowałem już miany zworek i chyba wykorzystałem wszystkie kombinacje :(((