Re: Windows - długo się uruchamia ;((

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_NNOSPAAMgazeta.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 20:53:34 MET

> Wszystko wykonałem według instrukcji i tryb
> transferu na podstawowym kontrolerze jest ultra
> DMA tryb 5 a na pomocniczym Multi-Word DMA tryb
> 2 (więc chyba dobrze :) ale system nadal
> uruchamia się baaaaardzo długo :( zainstalowanie
> pakietu via 4in1 nie pomogło zostaje się tylko
> powiesić...
Hmm rowniez wyczerpalem pomysly :((
ale sprawdz jeszcze dokladnie jak masz zworki
poustawiane w napedach. Nowoczeesne dyski
maja mnostwo opcji byc moze masz ktoras
niestandardowa,
potrzebny jest, szczegolnie w dysku, "czysty
master" :)
Moze masz np CableSelect i podczas startu dlugo
windows
ustala komunikcje - sprawdz to.
Pozdrowienia
Simon
PS
Tak na odchodnym piszac:
".. zainstalowanie nowego systemu nie pomoglo..."
miales na mysli stawianie "golego" windowsa
czy tylko nadinstalowanie??