Re: montaz radiatora

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 10:36:06 MET

Użytkownik "Adam Urbanczyk" <adam.urbanczyk_at_ksk.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:c3e9ia$317$1_at_news.zigzag.pl...
> Witam
> czy w celu demontazu i montazu radiatora CPU wylmujecie z obudowy
plyte??
> Podzielcie sie swoja praktyka. Nie chcialbym czegos spaprac.
> plyta Abit nf-7, radiator Zalman (taki półokrągły)

Chodzi głównie o to by nie wyginać płyty przy montażu.
Płyta jest przyczepiona do obudowy często tylko w 4 punktach na rogach i
IMHO jest to zdecydowanie za mało by bezpiecznie założyć wentylator.
Jeśli zauważysz że zakładając wentyl nie wygina się zbyt mocno płyta to
możesz zakładać. Zawsze jednak rób to z wyczuciem, nic nigdy na siłę - ja
kiedyś opełniłem ten błąd i próbowałem założyć radiator (jakiś ORB), a że
nie chciał wejść to się siłowałem. Efekt był taki że ukruszyłem 2 procki.
Okazało się ze wentylator był jakiś trefny i nie dało się go założyć
:-( Na szczęście oba procki działają do dzisiaj :-)