problem z dyskiem

Autor: Daniel (nibynooga_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 00:31:26 MET

Witam serdecznie. Mam nastepujacy problem : trace dane z mojego dysku,
sytuacja wyglada tak. Co jakis czas w czasie uzytkowania komputera
robie scandisk i okazuje sie sie mam uszkodzone pliki, które jeszcze
przed chwila byly dobre.scandisk naprawia je, ale w ten sposob, ze
robi z nich pliki kilku kilobajtowe.Poza tym nagle niektore pliki ,
chodzi o mp3, odtwarzaja inne numery niz sa zatytulowane!!tzn, mam je
tez na kompie ale pod innymi nazwami i w innych folderach ;klikam na
massive attack, a leci na przyklad carl orff.skanowalem dysk antywirem
mks'a online,nic nie wykryl.formatowalem równiez obydwie partycje,i w
tej chwili znów po skopiowaniu na dysk plików wystepuje ten sam
problem.Znajduje czasem na dysku pliki wielkosci kilkuset gigabajtow,
przy moim 40 gb dysku.czy ktos z grupowiczów podejrzewa moze co to
moze byc??nie wiem czy to uszkodzony dysk czy jakis niewykrywalny
wirus.bede wielce zobowiazany za wszelka pomoc.

pozdrawiam Daniel