Re: ilosc obrotow

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 00:33:43 MET

> Czy ilosc obrotow CD-ROM przy kopiowaniu zawartosci plyty (x52) na dysk,
> jest taka sama jak przy ogladaniu np. filmu bezposrednio z tej plyty?

zalezy od napedu.
stare cd-romy na pewno szly by na maxa i daltego tak czesto padaly.
a to czy film akurat bedzie szedl na maxa zalezy jaka szybkosc jest
potrzebna.
Z teog co sie oritnuje to dzisiejsze cdrw maja pare trybow odczytu
(1x,2x,4x,8x,XXx)
gdzie XX to max szybkosc. Kiedy film nie miesci sie juz w 8x to cdrw wlacza
tryb XXx, ale nie wiem czy moze to robic zamiennie czy caly czas musi juz z
tym XXx (moze to tez zalezy od cdrw)

ps. jezeli napisalem glupoty prosze o poprawienie (ale tak mi wyszlo patrzac
na te wszytkied cdromy i cdrw)

pzdr.