Re: slad magnetyczny

Autor: jul (jul.nospam_at_jul.nospam)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 17:47:21 MET

Wed, 17 Mar 2004 23:40:28 +0100, na pl.comp.pecet, Michal Kawecki
napisał(a) w wiadomości

> Jak długo trwało u ciebie to pełne formatowanie? I jak dużej partycji?

Na pewno dłużej niż kilkukrotne mrugnięcie okiem. Nie wiem, no 10-15 minut
może? Dość stary dysk 3 GB, formatowałem pod Windowsem, systemowym
poleceniem. Test o którym pisałem wcześniej w tym wątku przeprowadzałem też
na dyskietce 1,4 MB z tym samym wnioskiem.
Szczerze mówiąc - nie rozumiem, po co pytasz o ten czas. Nie powiesz mi
chyba, że u Ciebie pełne formatowanie trwa krócej niż kilkanaście sekund?

Pozdrawiam