Re: karta audio w standardzie PCI 3.0 ?

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 17:34:50 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> Już PCI 2.1 był 64 bitowy.

To wiem, bo mam dość już stare serwery IBM NetFinity z 64-bitowymi slotami
PCI.

> Nie ma czegoś takiego jak PCI 3.0, max to PCI 2.3.
> Jest natomiast PCI X 3.0 z 2003r.

No więc wygooglałem jakieś bzdury...

> Mogę tylko powiedzieć, że PCI X 1.0, 2.0, 3.0, gwarantują pełną
> kompatybilność sprzętową i programową z dotychczasowym standardem PCI.

A zatem HP produkuje jakieś cudo, które jest niekompatybilne z dotychczas
produkowanym sprzętem PCI ?
Masz, w takim razie, jakąś koncepcję co też za złącze posiada ten komputerek
? Wskazówką może być to, że niższe jest napięcie pracy tych kart, bowiem
przy jedynym "normalnym" slocie jest napisane 5V, stąd wniosek, że te
kluczowane pracują z innym napięciem.

Z#