Re: dla chcących poprawić przepływ powietrza w obudowie za prawie darmo

Autor: Artur Jarkiewicz (adres_at_nieznany.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 14:38:42 MET

Użytkownik "Marco" <notrue_at_interia.pl> napisał

> Też chciałem, ale stwierdziłem, że dorzucę te kilkadziesiąt
> złociszy do szybszego procka :-)
> Moje rozwiązanie ma niestety małe wady: wygląda gorzej od prawdziwych
> okrągłych i są dosyć sztywne.

Ja już tak zrobiłem ze wszystkimi kablami rok temu:

Taśma i zaciski do FDD/HDD koszują grosze (1mb taśmy: - ok. 1-2 zł,
zaciski podobnie). Sam zrobiłem taśmy "na wymiar" wynikiem czego
nie mam niepotrzebnych kłębów kabli w obudowie. Np. kabel FDD ma
tylko 8cm - tyle ile mam od gniazda na płycie do napędu.

> Nie radzę tak zaklejac tasmą całego kabla jak to proponują na tej
> stronie, a raczej punktowo, co jakiś czas.

Odradzam. U mnie po 2 miesiącach taśma (izolacyjna 3M) pod wpływem
ciepła w obudowie (35 st.) zaczęła "płynąć" przez co cały przewód
zaczął niemiłosiernie się kleić. Dużo lepsze są zwykłe zaciski do
wiązek przewodów - sprawdziły się znakomicie.

Pozdrawiam.
Artur.