Re: dla chc?cych poprawia przep3yw powietrza w obudowie za prawie darmo (was: dla chc?cych poprawi? przep?yw powietrza w obudowie za prawie darmo)

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 12:03:04 MET

Użytkownik "Heraklit" <wet_12_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Gratulacje za samozaparcie! Ja jestem leniwy i kupiłem okrągłe kable.

Też chciałem, ale stwierdziłem, że dorzucę te kilkadziesiąt złociszy do
szybszego procka :-)
Moje rozwiązanie ma niestety małe wady: wygląda gorzej od prawdziwych
okrągłych i są dosyć sztywne.
Nie radzę tak zaklejac tasmą całego kabla jak to proponują na tej stronie,
a raczej punktowo, co jakiś czas.