popsute combo LG ?

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 00:56:55 MET

w miejsce popsutego CD firma zakupila combo
DVD player + nagrywarka firmy LG (oznaczenie
chyba 4520 chociaz nie pamietam na 100%)
otoz combo odtwarza doskonale orginalne plyty
ale kompletnie nie czyta plyt nagranych (rozne
nosniki, muzyka, dane etc) oraz nie odpala
plyt CD-RW (starego typu - nowych jeszcze nie
sprawdzalem) nie sprawdzlaem tez jeszcze DVD...
co ciekawe bez problemu nagrywa plyty ale
ich potem nie czyta :-] (chociaz dzialaja idealnie
na inych napedach) - wysypuje sie juz przy
np. weryfikacji nagrania (NERO)
co o tym sadzicie ??

moim zdaniem naped nadaje sie tylko do zwrotu
(popsuty od samego poczatku) ale pomijajac fakt
ze jestem przeciwnikiem combo (moje zdanie jest
malo wazne) czy namawiac firme na combo
Liteon-a czy przyjac grzecznie nastepne LG ??

ZOMO