Re: popsute combo LG ?

Autor: Radzio (h.radziejewski_at_derby.waw.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 08:21:54 MET

Użytkownik "ZOMO" <fuckonet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> moim zdaniem naped nadaje sie tylko do zwrotu
> (popsuty od samego poczatku) ale pomijajac fakt
> ze jestem przeciwnikiem combo (moje zdanie jest
> malo wazne) czy namawiac firme na combo
> Liteon-a czy przyjac grzecznie nastepne LG ??

Według mnie, jeśli napęd jest na gwarancji to będą go w serwisie naprawiać.
Raczej nie wymienią ci od razu na inny model. A z tą naprawą to może być
niezłe rozwiązanie.
Miałem kiedyś CDRW Yamaha, który nagrywał i odczytywał swój zapis dosłownie
losowo.
W serwisie naprawili (jakiś zimny lut) i jest ok.
Osobiście odradzam Lite-On. Mamy w pracy kłopoty z tymi napędami.
Polecam Teac (droższy, ale naprawdę niezły).

Pozdrawiam

Radzio