kursor myszy lata jak szalony

Autor: Zbychu (zbysiun_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 18:43:43 MET

Potrzebuje rady co jest nie tak.
Uruchamiam komputer, pracuje dobrych pare godzin i nagle kursor myszki (A4 TEch
NEO 702) zaczyna poruszac sie jak szalony ale nie sam, tylko gdy ruszam myszka
(bez klikania) rusza sie w niezidentyfikowanym kierunku, zaznacza, przesuwa
ikony, zamyka programy, otwiera i takie tam... Restart systemu i spokoj pare
godzin. Czasem kilkanascie. I znow to samo.

W domu mam 2 kompy - wymienilem myszki i klopot pojawil sie na drugim kompie,
na pierwszym zniknal. Test trwal pare dobrych godzin. Wiec wydaje sie ze wirus
niemozliwy.

Kupilem nowa myszke (A4 TEch SOLO 215) i ok. 3 tygodnie spokoju az tu nagle na
kompie nr 2 pojawia sie ten sam problem (myszka tego samego producenta(NEO
702) ). No coz. Moze myszka ma juz swoje lata, prawda? Moze jakis spinak w
kablu.Wymiana na ten sam model myszki NEO 702...

I znow tydzien spokoju az tu na kompie 2 znow ten sam objaw. (Po wymianie na
kompie 1 na myszke SOLO 215 spokuj). Gdzie szukac problemu? Wirus (mks
wyklucza)? System - dziala raczej stabilnie WIN98? Myszka?

Czekam na wiesci.
Zbychu
P.S. Nie chce kupowac nowego sprzetu, nie jestem sklep, wiec prosze o inne rady
niz takie...