Re: Szybki skaner do kliszy foto

Autor: EROR (jakubbaczyk_at_post.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 18:42:16 MET

Użytkownik "Pytający" <lepiejnie_at_antyspam.pl> napisał w wiadomości

> "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> wrote in message

> A co powiesz na temat co powiedzial Eror- skanowanie zwyklej kliszy odpada
> ??
> pzdr

Tak, tak. Niestety, zdecie, odbitke zeskanujesz ladnie ale material
transparentny czyli
klisze jak ja zwiesz juz nie. Obrazowo mozna to opisac za slabym swiatlem w
lampie
skanera. Ale nie tzlko o lampe tu chodzi. Chociaz z drugiej strony jesli
nie potrzebujesz
ekstra cudow to np. Agfa robila niezle skanery plaskacze z mozliwoscia
skanowania
kilku klatek filmu albo slajdow. Jak to wzglada mozesz zobaczyc na
http://onephoto.net
W autorach wpisz EROR
)EROR(