Re: kursor myszy lata jak szalony

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_wytnij.interia.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 22:31:52 MET

Użyszkodnik Zbychu popełnił co następuje:

> Uruchamiam komputer, pracuje dobrych pare godzin i nagle kursor myszki (A4 TEch
> NEO 702) zaczyna poruszac sie jak szalony ale nie sam, tylko gdy ruszam myszka
> (bez klikania) rusza sie w niezidentyfikowanym kierunku, zaznacza, przesuwa
> ikony, zamyka programy, otwiera i takie tam... Restart systemu i spokoj pare
> godzin. Czasem kilkanascie. I znow to samo.

Ja miałem kiedys podobnie - też atech. Od tamtej pory unikam jak ognia
tej marki. U mnie wywnioskowałem że mi się po prostu za mocno grzała.
Sprawdź jednak ten kabel, a i przyuważ czy nie ma na to wpływu np zmiana
oswietlenia otoczenia.

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Taniec to zawracanie głowy nogami"