Re: czy dobrze wybieram??

Autor: Admin (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 11:01:03 MET

Użytkownik "Payk" <szczupak_at_NOSPAMmail.icpnet.pl> napisał w wiadomości
> i jak ?? dobry czy nie??
>
> Procesor
> AMD Athlon XP 2500+ BOX
> element zawiera: wentylator procesora

IMO Lipa. Weź jakiś sensowny wentylator. Ja osobiscie polecam
zalmana 6100 Cu albo 7000 al-cu.

> Płyta główna
> Abit NF7-S (v2.0)
> element zawiera: karta muzyczna, karta sieciowa

Dobry wybór, mam nie narzekam.

> Pamięć RAM
> Kingston DDR 512MB PC-400 (KVR400X64C25/512) CL2.5
> pamięć będzie pracowała z niższą częstotliwością niż nominalna

To znaczy jaką ? 166 ??? W takim razie powinna teoretycznie chodzić na CL2,
jeśli bedzie chodzić na CL2.5 to nie ma sensu
tego kupować

> Karta graficzna
> Radeon 9700 `build by ATI` 128MB DVI / tv bulk
>

> Dysk twardy IDE/SATA
> Maxtor DiamondMax +8 40 GB (ATA/133) 6E040L0

Za mały. Weź minimum 80 gb. Za bardzo sie napaliłes na tego RADEONA 9700.
Weź może jakieś innej firmy niż ATI - różnice w wydajnosci nie są jakieś
wielkie
a pozatym przy takim monitorze jak niżej raczej nie będzie widać różnic w
jakosci
obrazu.

> Monitor cyfrowy
> 17" miro P17F98i TCO `99
>

> Dodatkowo jeszcze proszę o uwzględnienie obudowy, klawiatury, myszki ,
> stacji dyskietek , DVD i nagrywarki Cd.
Myszke? Zalezy do czego, ja mam logitecha M-BJ 69 (optyczna, oem) i nie
narzekam, klawiature A4 tech
z normalnym układem (bez klawiszy "multimedialnych" typu power i do
internetu) pełna wysokość
klawiszy i jest OK. Ale tutaj wiele zalezy od przyzywczajeń
Z nagrywarek to chyba nic innego jak LITEON 52/32/52. Chyba że chcesz szaleć
to szarpnij sie na plextora.
Ewentualnie weź napęd COMBO (CD-RW + DVD ROM) albo nagrywarke DVD LITEON.
Obudowa? Jakakolwiek, w miarę duża z DOBRYM zasilaczem - minimum 300W (ale
nie codegen) lub lepiej 350W
(chieftec, huntkey, modecom)