Re: czy dobrze wybieram??

Autor: Toms (80932905_at_pro.onet.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 11:34:29 MET

Zestaw ok, ale...
1. lepiej nie boxowego procka i dobry wentyl
2. Dysk w niedalekiej przyszłości będzie za mały ( wiem z autopsji)
3. Poco ci pamiątki PC3200 jak piszesz, że będą chodziły na szynie 333 MHz
(lepiej kupić pamiątki PC2700 o lepszych timingach)
4. Grafa ok. ale weź coś o podobnej wartości z e stajni Nvidii (i tu na mnie
grom z jasnego nieba) mniej konfliktowe w grach - choć sam mam R9700Pro od
Gigabayta - i wciąż problemy przy nowych grach.

ale to tylko moje 3 słowa
pozdrawiam