problem z zabootowaniem cdromu usb

Autor: Tequila (pasko_at_konto.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 10:58:15 MET

mam powazny problem. w firmie mamy ok 100 kompow dell optilex gx-270 bez
wewnetrznego cd-romu. do portu usb podlaczony mam naped SAMSUNG SW-252S
poprzez zewnetrzna obudowe usb2.0.
mam rowniez plyte bootowalna z obrazem w ghost'cie i musze to zainstalowac
na ww. kompie. robilem dyskietki startowe z driverami usb, ale:
driver wykrywa poprawnie urzadzenie ale nie moze przypisac do niego zadnej
literki. jakby byl widoczny pod dosem poradzilbym sobie.

w jaki sposob mam skonfigurowac autoexeca i config.sys'a i jaki sterownik
mam umiescic na dyskietce zeby to ruszylo?

ps. bios nie wykrywa tego urzadzenia. flashdiska wykrywa bez problemu.

plosze o pomoc. to BARDZO BARDZO PILNA SPRAWA.
pozdrawiam, tequila