Re: Re: >>Dysk padł (dymek) The End -Pytanko ... <<

Autor: Net (netsec_at_o2.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 21:03:56 MET

Użytkownik "beriam" <beriamWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> witam ponownie...
> dzis zanioslem dysk(HDD maxtor 120GB) do sklepu gdzie go kupilem,
> powiedzialem , co sie stalo- a sprzedawca odrzekl ze gwarancja nie
obejmuje
> spalonych chipow ??
> Przy okazji dodal, ze czasem sie tak dzieje, wiec do qur... nedzy o co
biega ??
> Dodalem ze dysk ma niecale dwa miechy, a on z wielka lacha przyjal go
> warunkowo ;o( Standard 14 dni, ale juz zapowiedzial mi, ze raczej to nie
> przejdzie ...

Czy przy zakupie dysku otrzymałeś warunki gwarancji, które podpisałeś.
Jeśli nie podpisałes, to cię w ładuje w trombe, ma 14 dni na pisemną
odpowiedź na Twoją reklamacje przeczytaj moje wcześniejsze posty.
Trzeba było powiedzieć sprzedawcy, że to jego ryzyko handlowe.
Rękojmia obejmuje wszystko, chyba że zostały pisemnie ustalone między
stronami inne warunki.

--
        +++
       (o|o)