Re: Wentylator SPIRE WhisperRock IV...

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 22:30:44 MET

Proces "Robert_" <robert_asWYTNIJ_at_wp.pl> zwrócił błąd:

> ..cos generalnie jest nie tak... Ja tez mam ten wentyl i
> obroty mialem gdzies na poziomie 2800. Kupilem fan mate
> Zalmana i skrecilem go na 1900. Ktos jeszcze tez pisal o
> takich obrotach tych wentyli... moze to jakies podroby ??? W
> sumie na 2800 szumial jak suszarka do wlosow... nie byl to
> moze terkot wiatraka ale nieco za glosny szum powietrza.

Te wentylatorki tak niestety maja :(
Jak za swoja cene maja calkiem dobry radiator. Mozesz sprobowac przyczepic
inny wentylator 80mm, np. Arctic Cooling Fan Pro TC (ten od obudowy) plus
potencjometr zamiast termistorka i sobie sterowac. Ale jak juz masz Fan
Mate, to najwyzej znajdz cichszy wentylator bez regulacji. Dosc cichy jest
np. wentylator ze Speeze Vulture Spin, ale nie wiem czy mozna go dostac bez
radiatora. Czy na 1900 RPM sie nic nie przegrzewa, tak przez ciekawosc ?

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze