Re: karty grafiki w notebookach

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 22:20:15 MET

Proces "mops" <mops_at_gold.pl> zwrócił błąd:

> No i drugie pytanie moje - w zasadzie przegladajac interesujace mnie notki
> spotkalem sie z kartami:
> - intel 852gm
> - radeon m9
> - radeon igp320/340
> - no i rzeczony radeon 9000
>
> Ktora z tych kart jest godna polecenia?

Godne polecenia sa m9/radeon 9000. M9 (mobility radeon 9000) ma
zintegrowana pamiec i jest calkiem szybki. Jego pamiec jest popedzana
szybszym zegarkiem niz pamiec komputera. Jest z grubsza odpowiednikiem
wydajnosciowym Ge Force 460 Go. IGP320/340 to starsza generacja. Nad
intelem sie nie zastanawiaj. Chyba, ze nie lubisz czasem pograc ? ;-)

Co do zintegrowanej pamieci to sie zawsze lepiej upewnic przed kupnem, bo w
dziedzinie mobilnej grafiki sa spotykane rozne wynalazki. Jesli pamiec jest
external/shared to zwykle w BIOSie mozna ustawic jej wielkosc.

Pozdrawiam.

PS. Calkiem nieglupi notebook, chociaz troche sie pewnie grzeje, he he.

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze