Re: a jednak Problem :-( BX Tualatin

Autor: Jacek B (cybek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 22:21:05 MET

Użytkownik "Tomasz Potega" <shadow_at_manta.univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> sprawdzales na fsb 100?
>
> pozdrawiam,
> shadow
sprawdzalem, wywiesil sie tylko photoshop, ale teraz dziala na 120 i nic sie
nie dzieje,
zastanawiam sie czy nie bylo cos z pamiecia, a scislej przy wkladaniu jej
poprzednim razem do zlacza cos mi strzelilo, ale to pozostawilem
teraz ponownie ja wyjalem i wlozylem i tym razem poszlo gladko, i jak do tej
pory sie nie restartowal :-)
Jacek B