Odp: karty grafiki w notebookach

Autor: mops (mops_at_gold.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 23:22:56 MET

Dzieki Panowie za odpowiedzi.
Jestem w dziedzinie notkow lamerem ale mimo to szukam czegos dobrego bo to
zakup nie na miesiac przeciez.
Teraz to juz mi czacha dymi i zazdroszcze totalnym lamerom wchodzacym do
sklepu i mowiacym: "poprosze komputer dla syna" :)

W secie dodatkowym chcialbym was sie poradzic w ofercie vobisa hp+gprs
Jak sie kupuje hp (2 modele) to za 49zl netto ma sie gprs bez ograniczen.
Wiecie mam w domu mala siec lokalna i place 40zl miesiecznie bez faktury of
corse. Jakbym wszedl w gprs to by mi wychodzilo na to samo bo i podatek i
vat odlicze a mam siec gdzie chce.
Ale zeby w to wejsc trzeba kupic hp z karta ATI Radeon IGP 340M a kolega
stwierdzil ze to starsza generacja...
No i juz zaraz czaszka mi sie spali... Czy ta karta sie nada do pracy i gier
niewymagajacych?

Z pozdro
Mops