Re: barracuda 7200 120 GB 8 MB cache

Autor: Pawel Gulewicz (melkor_at_olsztyn.mm.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 16:07:48 MET

Hmm, martwicie mnie! Sadzilem ze to super dysk jest... przed kupnem
przeczytalem mnostwo pozytywnych recenzji... No i rzeczywiscie -
poczatek byl genialny - ogromna pojemnosc, calkiem niezla szybkosc -
wyniki w SiSoft Sandrze naprawde super... ogolnei wypas. No a teraz...
Slysze kazda operacje dyskowa, wynik w Sisoft Sandrze zauwazalnie
gorszy... I ogolnie jaka lipa... Zastanawiam sie nad zaniesieniem do
serwisu... Ale to moj jedyny dysk i troche mi sie nie usmiecha czekac
2 tyg na ewentualna reperacje, albo zwrot i stwierdzenie ze awarii nie
stwierdzono...