Re: myszka i brzeczenie glosnikow

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 11:47:22 MET

Użytkownik "Pepe" <inoxit_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich.
> Mam pytanie czy spotkal sie ktos z czyms takim. Podczas poruszania myszka
> wystepuje u mnie "brzeczenie" w glosnikach . Gdy przestaje poruszac myszka
> brzeczenie ustaje. Macie jakis pomysl skad ten efekt i czy da sie to jakos
> wyeliminowac.

mam podobny problem i chetnie podczepie sie do pytania ;).
Podejrzewam ze to problem zintegrowanej karty i jej slabego tlumienia.

Jesli podkrece bardziej glosnosc, a jest na czym bo zestaw Creative 6700,
to podczas ruszania mysza lekko buczy, podczas krecenia kolkiem cicho
piszczy,
a jak chwyce belke przesuwu zawartosci strony www to dzwiek
jest inny.

MB:Epox 8RDA3+
mysz: Logitech MX500
karta C-Media zintegrowana