Re: Podkrecanie Bartona 2500+ na p³ycie ABIT KV7

Autor: Linuksowiec (adam1p_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 11:36:20 MET

> Nowe Bartony maja zablokowany mno¿nik, wiêc p³yta nie ma tu nic do
> powiedzenia. A, ¿e opcja jest aktywna to co? Ja tu nie widze problemu...

No, ¶wiadczy to o ma³ej inteligencji BIOSu p³yty, po co pokazuje opcjê
aktywn± jak i tak zmiana ustawieñ nic nie daje???

> Obej¶cia ¿adnego p³yta Ci nie stworzy - ¿adna... Mo¿e conajwyzej sam
> kombinowaæ zamieniaj±c proca na wersje mobiln±.

To co powiesz, na to ¿e ATHLON-XP 2400+ na p³ycie EPOX 8RDA daje siê bez
problemu podkeciæ przez mno¿nik, a na innej p³ycie w ogóle opcja jest
nieaktywna (to by³a jaka¶ "noname'ówka").

Zreszt± ja gdzie¶ kiedy¶ czyta³em, ¿e odblokokwanie mno¿nika w
athlonach-xp jest mo¿liwe przez po³±czenie jaki¶ nó¿ek na procku, a niektóre
p³yty standardowo maj± te nó¿ki po³±czone. Nie znam siê na tym zabardzo,
wiêc nie wiem czy to prawda czy nie, ale powy¿szy przyk³ad daje to chyba
potwierdziæ, tak mnie siê przynajmniej wydaje.
Oczywi¶cie mogê byæ w b³êdzie :)