Re: myszka i brzeczenie glosnikow

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 13:25:36 MET

"Przemek_Szrk" <szarkiz_at_gazeta.pl> wrote in

/ciach.../

> mam podobny problem i chetnie podczepie sie do pytania ;).
> Podejrzewam ze to problem zintegrowanej karty i jej slabego tlumienia.

Dokladnie to samo mam na nie-zintegrownym SB. To jest chyba kwestia
uziemienia czegos-tam.

> Jesli podkrece bardziej glosnosc, a jest na czym bo zestaw Creative
> 6700, to podczas ruszania mysza lekko buczy, podczas krecenia kolkiem
> cicho piszczy,
> a jak chwyce belke przesuwu zawartosci strony www to dzwiek
> jest inny.
>
> MB:Epox 8RDA3+
> mysz: Logitech MX500
> karta C-Media zintegrowana
> glosniki Creative 6700

Abit BX133, Logitech B69 (ale to nie ma znaczenia - z A4Tech bylo to samo),
karta SB Live 1024 Value, wzmacniacz mini-wiezy podlaczony ekranowanym
przewodem Monster (ale jesli podlaczysz sluchawki bezposrednio do wyjscia
karty i wezmiesz glosnosc na maxa to raczej bedzie to samo).

Wojtek