Re: W czym rzecz?

Autor: payback (payback_at_va.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 00:28:09 MET

Użytkownik "sartre" <epsilion_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Moj komp wlasnie padl' a ja nie wiem co dalej czynic..
>
> Wszystko zaczelo sie jakies dwa tygodnie temu. Przy inicjalizacji
> win98 niemal zawsze wlaczalo sie naprawianie rejestru. czasami bylo to
> bledne kolo i takie naprawianie odbywalo sie kilka razy pod rzad
> (odbudowa rejestru, reset, odbudowa rejestru itd...) A ze nie mialem
> czasu to w jakis sposob naprawic trwalo to tydzien. Gdy w koncu
> przystopilem do proby usuniecia tegoz problemu wszystkie sposoby jakie
> znalem zawiodly. Lacznie z kompletnym formatowaniem dysku. Co wiecej
> [...]

Odpowiedź:
Miałem podobne problemy ale troszkę inne ;]
A więc złożyłem sobie kompa, wszystko działało, word, notatniki itp. ale jak
uruchamiałem jakąkolwiek grę to się wieszał, formatowanie niepomagało ! :(
zawoziłem do serwisu różne części, grafikę, dysk, procesor, ale wszystko
działało. Wreszcie zawiozłem cały komp i sprawdzili wszystkie części i
okazało się że przeszkadzała pamięć, po wymianie wszystko było git, ale
czasem nawet rzecz która nie powinna robić kłopotu ROBI KŁOPOTY !!!
a więc spróbuj sprawdzić wszystko co się da ;] zawieź do serwisu. :)

                                   Pozdrowienia, payback