Re: LCD Belinea- co sadzicie?

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 00:34:28 MET

Niejaki Andre twierdzi jakoby:

> zapalanie 15 wygasanie 10.... to sie sumuje? przeciez np tekst nie przesuwa
> sie z predkoscia 1px/ms.....

Od razu mówię, że monitora LCD nie posiadam, ale zamierzam nabyć w
bliskim czasie, w związku z czym poczyniłem pewne przygotowania natury
edukacyjnej :)

Z arcyciekawych lektur nt. LCD wyczytałem między innymi, że jedni podają
czas reakcji tak, a drudzy inaczej. W związku z czym robi się burdel
nieziemski. Zakładając, że w sytuacjach gdy płynność obrazu jest
naprawdę potrzebna (Filmy/gry) piksel często się zapala i gaśnie,
monitory powinno się porównywać pod kątem zapalania+wygaszania.

Tak więc można mówić, że "Monitory 25ms są wystarczające do filmów/gier,
ale monitory 16ms będą lepsze" :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//