W czym rzecz?

Autor: sartre (epsilion_at_go2.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 00:03:12 MET

Moj komp wlasnie padl' a ja nie wiem co dalej czynic..

Wszystko zaczelo sie jakies dwa tygodnie temu. Przy inicjalizacji
win98 niemal zawsze wlaczalo sie naprawianie rejestru. czasami bylo to
bledne kolo i takie naprawianie odbywalo sie kilka razy pod rzad
(odbudowa rejestru, reset, odbudowa rejestru itd...) A ze nie mialem
czasu to w jakis sposob naprawic trwalo to tydzien. Gdy w koncu
przystopilem do proby usuniecia tegoz problemu wszystkie sposoby jakie
znalem zawiodly. Lacznie z kompletnym formatowaniem dysku. Co wiecej
nie moge w pelni ponownie zainstalowac systemu operacyjnego. Pecet
badz zawiesza sie w momencie finalizowania ustawien systemowych (jesli
dobrze pamietam to w tym samym ekranie co okreœlane sš ustawienia
Panelu sterowania), badz w tym samym miejscu wywala blad:
 REGSVR32 nieprawidlowa strona w module OLEOUT32.DLL

Jesli uda mi sie w koncu zainstalowac system pojawiaja sie bledy
explorera i shela ktore uniemozliwiaja zaladowanie powloki i pulpitu.
Oczywiscie wczesniej takze pojawialy sie bledy ale byly one dosyc
rzadkie aby wywolac moj niepokoj i byly to bledy ktore wyskakiwaly
podczas uzywania konkretynych programow( bledy typu nieprawidlowa
strona..,adresowanie pamieci)

Nie wiem czy to wazne ale przez jakis czas uzywalem XP ale ze dzialal
bardzo niestabilnie (czeste zwisy) zrezygnowalem z tego systemu.

Mysle ze jest to wina sprzetu. Ale niewiem co konkretnie jest
wadliwe(dysk?) Na chlopski rozum wyglada ze gina pliki (zwlaszcza
systemowe).
Moj komp sklada sie z nastepujacych czesci
AMD Duron 1,6Gh
plyta shuttle AK31
128 DDR
GeForce 2 mx-440 64MB
nagrywarka Liteon 40
maxtor 40Gb

Jesli ktos ma pomysl jaka jest przyczyna takiego zachowania kompa to
czekam na odpowiedz. Bede wdzieczny nawet za najdrobniejsze wskazowki.