Re: RAID - kolejnosc dyskow - pytanie

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 23:45:17 MET

On Wed, 10 Mar 2004 08:08:14 +0100, "BQB"
<adres_at_anty.spamowy.com.invalid> wrote:

>Uzytkownik "robert slawinski" <not.given_at_because.of.spam> napisal w
>wiadomosci news:pcgs40d935l0fv4v0g7n3v5p7208f2l79r_at_4ax.com...
>
>Oj chyba nie, bo mozna w jednej chwili tylko jeden zmienic.

dzieki za odpoweidz, ale mowie o z_a_zmianie miejscami, a nie zmianie
dyskow. wprzypadku RAID5 to wymiana tylk jednego to rzecz oczywista.

>Moze na innym
>kompie zrobic obrazy tych dyskow i zamienic, ale to bardzo ryzykowne. Chyba,
>ze nie masz tam niczego istotnego. BTW po co chcesz zmienic kolejnosc?

jeden dysk sie dziwnie zachowuje. dysk manager widzi go jako foreign
system. a dysk podpiety na kontrolerze za nim jest off line.
niezaleznie jaki dysk jest na tym samym kontrolerze co ten
"zagraniczny" zawsze jest off line. czyli dwa dyski sa dla macierzy
obecnie niewidoczne, a system widzi dysk (macierz) i dane na nim.
chyba mialem farta, ale zeby nie przeginac kopiuje wszystko na inny
system zanim obydwa dyski padna. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.