Re: RAID - kolejnosc dyskow - pytanie

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 08:08:14 MET

Uzytkownik "robert slawinski" <not.given_at_because.of.spam> napisal w
wiadomosci news:pcgs40d935l0fv4v0g7n3v5p7208f2l79r_at_4ax.com...
> czy jak softowej macierzy RAID5 z windows pozamieniam kolejnosc
> dyskow, to ona bedzie wiedziala nadal ktory jest ktory i reaktywuje
> macierz, czy tez nei jest taka sprytna. wydaje mi sie, ze jest, ale
> tak dla pewnosci pytam <rs>

Oj chyba nie, bo mozna w jednej chwili tylko jeden zmienic. Moze na innym
kompie zrobic obrazy tych dyskow i zamienic, ale to bardzo ryzykowne. Chyba,
ze nie masz tam niczego istotnego. BTW po co chcesz zmienic kolejnosc?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl