Re: kogo bolą oczy od LCD?

Autor: kawol (kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 09:46:37 MET

Użytkownik "MiW" <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Zle oswietlenie miejsca pracy...

Dokładnie. Przyczyną mogą być świetlówki (jak już wspominał BQB),
generujące migające światło (chociaż przy CRT też by dawały w
d...)

Ja np musze miec wyrownany kontrast miedzy
> otoczeniem monitora a samym monitorem, bo inaczej mi sie
b.szybko oczy
> mecza.

Bo w zasadzie tak sie powinno pracować...

Dlatego nawet na CRT mam skierowana lampe (bezposrednio w ekran -
> powloki antyodblaskowe rulez ;-) )...

Nie lepej dać ją _za_ monitor?
Pozdrawiam