Re: kogo bolą oczy od LCD?

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 19:22:56 MET

> Dokładnie. Przyczyną mogą być świetlówki (jak już wspominał BQB),
> generujące migające światło (chociaż przy CRT też by dawały w
> d...)
>
> Ja np musze miec wyrownany kontrast miedzy
> b.szybko oczy
>
> Bo w zasadzie tak sie powinno pracować...

No ale w pracy - tak jak napisales - swietlowki i to czesto za slabe lub za
mocno zasloniete (albo np podwieszone na 3m suficie i na dole i tak jest
ciemno).
W domu za to czesto ludzie siedza w raczej ciemnym pomieszczeniu 'bo ladne
kolory sa'...

> Dlatego nawet na CRT mam skierowana lampe (bezposrednio w ekran -
>
> Nie lepej dać ją _za_ monitor?

Nie mam takiej mozliwosci... Poza tym kiedys tak mialem i problem byl inny -
po prostu swiatlo samej lampy (w jej poblizu) zbyt przykuwalo wzrok. Teraz
jest cos w rodzaju rozproszenia po okolicy monitora.

--
pzdr.
MiW