Re: nagrywarka dvd (ponownie):

Autor: ***aL*** (bigalex_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 00:25:32 MET

Dnia 2004-03-10 00:01, Użytkownik Johny napisał:

>NEC ND-2500A
>Sony DRU-530A
>Pioneer DVR-107
>Lite-On 851S

Jesli bedziesz nagrywac na dobrych plytach, to wez jakakolwiek z nich,
ale jesli chcesz na tanich, to wez Pioneera lub Liteona z jakim nowszym
Szybkosci nagrywania x8 i tak nie osiagniesz bez uzywania dobrych
nosnikow x4 lub jeszcze drozszych nosnikow z certyfikowana predkoscia
x8. Swoja droga, to predkosc nagrywania DVD-R/DVD+R ma duzy wplyw na
koncowe rezultaty, wiec te parametry traktuj z przymrozeniem oka.

> szybkosc zgaduje ze podobna, najbardziej chodzi mi o niezawodnosc - zeby za
> kazdym razem nagrywalo cala plyte bezblednie ORAZ zeby dalo sie bez problemow
> odtwarzac w stacjonarnym dvd przeznaczonym do telewizora.

Nagrywaj na dobrych plytach. Nie jest wazne to, co jest na pudelku, lecz
to, kto jest faktycznym producentem nosnika. Jesli nosnik jest z fabryki
MCC (Mitsubishi Chemical Corp.), Ricoh, Ritek, Taijo Yuden, Maxwell, to
nie bedziesz mial na 99,9% zadnych problemow. Reszta plyt z dziwnych
tloczniu to loteria. Zerknij sobie na www.dvdrhelp.com do dzialu
nosnikow lub poczytaj tametejsze forum. Zaoszczedzisz sporo kasy.

>no i zeby nie
> wymagaly idealnych plyt (na jakichs slabszych zeby tez nagralo bez bledow).

Nie da sie. To jest pozorna oszczednosc i pulapka na swiezo upieczonych
posiadaczy nagrywarek. Poczytaj w sieci na temat trwalosci nagran na
slabych plytach.

> nagrywarka moze byc glosna - mi to nie przeszkadza. no i nie wiem ktora wybrac :
> ( moglby ktos doradzic?

Wszystkie pod wzgledem glosnosci sa podobne.
aL