nagrywarka dvd (ponownie):

Autor: Johny (johny131313WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 00:01:34 MET

witam. nie moge znalezc nigdzie dobrego porownania nagrywarek dvd:
NEC ND-2500A
Sony DRU-530A
Pioneer DVR-107
Lite-On 851S

szybkosc zgaduje ze podobna, najbardziej chodzi mi o niezawodnosc - zeby za
kazdym razem nagrywalo cala plyte bezblednie ORAZ zeby dalo sie bez problemow
odtwarzac w stacjonarnym dvd przeznaczonym do telewizora. no i zeby nie
wymagaly idealnych plyt (na jakichs slabszych zeby tez nagralo bez bledow).
nagrywarka moze byc glosna - mi to nie przeszkadza. no i nie wiem ktora wybrac :
( moglby ktos doradzic?

aha - jesli ktos ma linki do jakich _porzadnych_ testow nagrywarek dvd -
sprawdzanie bledow, rodzajow plyt, zarysowan, odtwarzania w dvd stacjonarnym i
duzo innych rzeczy.

z gory dziekuje i przepraszam ze ponawiam pytanie, ktore juz bylo, ale naprawde
wszystko sie zmienia bardzo szybko i nie znalazlem w ostatnich postach zbyt
wiele informacji.