Czytnik kart CF Hama a plyta K7N2

Autor: Grzegorz Domagala (grzegorz_at_spam.trap.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 00:25:20 MET

Mam problem z przylaczeniem czytnika compact flash na usb do komputera.
Niedawno kupilem nowa plyte glowna (Msi K7N2 ) i zaczely sie problemy -
czytnik jest poprawnie wykrywany ale przy probie "zajzenia" na karte
polacznie pada - czytnik wyglada na sprawny, na innym komputerze dziala
bez problemow. Prawie napewno nie jest to problem ze sterownikami -
"pada" zarowno po win98 jak i pod linuksem (kiedy probuje montowac -
komunikat o timeout). Czytnik to produkt firmy Hama (typu niestety nie
podali chyba ze 46968 cos komus mowi...). Aparat cyfrowy przylaczany
przez USB jako MassStorage dziala bez najmniejszych problemow.
Orientuje sie ktos moze jak to "uleczyc" - albo przynajmniej ktora
strona jest winna (mam nadzieje ze czytnik - jest tanszy :)))
Dzieki
GRG

--
Tutaj sygantura Grzegorza Domagaly - jesli chcesz wyslac do niego wiadomosc
pisz pod adres grzegorz.domagata_at_chello.at i niezapomnij dodac