Re: kogo bolą oczy od LCD?

Autor: Cray (cray_at_nospam.o2.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 00:10:59 MET

Użytkownik "Paweł Paroń" <pawelpNO-SPAM_at_freeland.lublin.pl> napisał
> Ciekawy jestem, czy dużo ludzi ma taki problem, że od monitora LCD
potwornie
> bolą oczy,
Ja bym powiedzial ze przyczyna tego moze byc praca na zbyt duzej
jasnosci i co wazniejsze przy zbyt duzym kontrascie. Zmniejsz ustawienia
.... szczegolnie jak pracujesz w aplikacjach z bialym tlem (Word/Writer,
narzedzia programistyczne itp).
Ja w swoim po zakupie od razu zmniejszylem to do maksa jak sie dalo na
monitorze + takze "podrasowalem" to zmniejszenie na karcie graficznej

Notebookiem bym sie tu nie zajmowal wogole - klasa stacjonarnych LCD
jest o wiele wyzsza niz tych w notebookach (stacjonarne maja wiekszy
kontrast i sa jasniejsze - czasem o wiele jasniejsze niz te przenosne)

Pozdrawiam Cray
             Cray at o2.pl